Translate

pondelok 14. januára 2013

My first backlog

                                                             My first backlog
Ahojte! Vytvorila som si nový blog, keďže som na svojom starom 2 roky nebola, v podstate som tam ani často nechodila, na tento sa budem snažiť chodievať každý deň! Aj keď tento týždeň bude dosť rušný, keďže je polrok, známky volajú!No aj napriek tomu aspoň niečo sa sem budem snažiť pridať.Na svoj terajší blog som nechodila možno z pár dôvodov, tu je 1.)Nemala som zrkadlovku, fotila som len mobilom, čo malo zlú kvalitu! 2.)Nemala som poriadne nápady na fotky!3.)Nevedela som ako zladiť farby, či kúsky z môjho šatníka! No tomu je koniec! Som tu ako nová, so zrkadlovkou, mám viac než dosť nápadov na fotografovanie a presne viem ako zladiť oblečenie, farby a pod.Dúfam, že sa vám moje príspevky budú páčiť a že vás nebudem nudiť a že moje fotky vás budú inšpirovať, tak ako aj mňa inšpirovali fotografie a námety od vás!Dúfam, že to bude "in", prajem pekný zvyšok večera!

                                                  
                                                      Tielko:Happy girls-12,90€
                                                      Košeľa:Gate-15,90€
                                                      Šál:Gate-6,90€
                                                      Rifle:Butik-22,90€
                                                      Topánky-Deichmann-25,90€




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára